lørdag den 2. juni 2007

Morgenmad, bil, Vathi - og endnu en fantastisk dag...

Vi sov længe - rigtig længe. Så vi stod først op kl 10 - og da morgenmaden var fra kl 9-11 havde vi travlt.

Morgenmaden var excellent - og igen levede hotellet op til alle forventninger.


Vi havde konstateret at der desværre ikke var nogen pengeautoamtisk i Platy Gialos, så vi havde ikke nogle kontanter. Så hvad gør man så. Man lejer da en bil så man kan køre ind til pengeautomatisk i Apollonia. Da jeg (Morten) traditionen tro havde efterladt mit kørekort i Danmark måtte Lotte føre bilen:Og det er ikke nødvendigvis enkelt at køre bil - grænske vejskilte er ikke helt som de danske:



2 kommentarer:

Svend&Mette sagde ...

Hej alle I feriemennesker

Vil ikke skrive :"håber I nyder det" for det kan vi jo se, at I gør og det med god grund. Det ser voldsomt godt ud. Og Morten - du tager dig blændende ud i din nye badedragt!- Men har Kurt det ok? - vi kan ikke se han har en øl i hånden... :-)

Hyg og nyd
Svend Erik og Mette

ps. vi fik send fam. ringgård godt afsted tidligt i morges

Martin, iPhon eguide.dk sagde ...

Hej

I min søgen efter inspiration til næste års sommerferie er jeg faldet over dine fine beskrivelser på Sifnos. De kvikker op på en regnvåd efterårsdag. Specielt billederne.

Jeg har selv rejst meget på Sifnos, og elsker virkelig stemningen og atmosfæren på øen. Som du ved, er det ikke det nemmeste sted at tage på ferie, da alt skal arrangeres selv. Jeg har lavet en lille rejseguide til Sifnos, så interesserede får det lidt nemmere ift. hvor der er godt at bo, og hvordan det hele skal gribes an.

Du kan finde rejseguide til Sifnos på: Sifnosguide.dk

Hilsen Martin